Komunikační semináře

Jak zvládnout komunikaci uvnitř společnosti, v médiích a jak umět přednášet na konferencích a prezentovat výsledky? 

Cílem semináře je poskytnout účastníkům jasný pohled, jak správně komunikovat s médii, jak vystupovat v televizi, jak zvládat krizovou komunikaci, jak vést a vystupovat na konferenci, jak řídit nejen interní jednání, ale i například představenstvo či valnou hromadu.

 

Hlavní témata jsou:

  • jak vést interní jednání a porady
  • jaké jsou specifika zasedání představenstev a dozorčích rad
  • jak řídit efektivně strategickou poradu
  • jak vystupovat na konferencích a prezentační dovednosti
  • jak zvládnout krizovou komunikaci
  • jaké jsou zásady a pravidla tiskové konference
  • jak vystupovat v TV a jak zvládnout rozhovory na kameru
  • jak nemít trému při vystupování v médiích

Seminář jsme sestavili na základě ohlasů účastníků vzdělávacího programu – Program Corporate Governance – a poptávky věnovat se tomuto tématu více do hloubky. Seminář vede bývalý šéfredaktor ekonomického zpravodajství České televize, Petr Studenovský a s problematikou porad nás seznámí Vratislav Kulhánek, dlouholetý předseda představenstva Škoda Auto.

 

Termín

Další termín Komunikačního semináře pro jaro 2018:

 Název Termín 
Téma
Komunikační seminář

19. a 20. dubna 2018

„Jak zvládnout komunikaci uvnitř společnosti, v médiích, jak umět přednášet na konferencích a prezentovat výsledky“

 

Místo konání

Místem konání je Hotel SAVOY ve Špindlerově Mlýně.

 

Přihláška

Přihláška ke stažení zde

 

Cena a podmínky semináře

Cenu za komunikační seminář Vám rádi sdělíme na dotázání. Prosím, zavolejte nám na +420 602 155 105 anebo pište na lucie.pruzinova@ciod.cz

Storno podmínky

Účast na semináři je možné zrušit 4 týdny před zahájením, kdy vám nebude účtován žádný storno poplatek. V případě, že svou účast na semináři zrušíte 2 týdny před zahájením, budeme vám účtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny semináře. Při zrušení účasti v době kratší než 2 týdny před zahájením semináře vám budeme muset stornovat poplatek v plné výši kurzovného.

Komunikační minimum pro lékaře a zdravotnický personál 

Seminář si klade za cíl významně zvýšit komunikační odbornost a dovednost zdravotnického personálu. Je vytvořen na míru pro zdravotnická centra, privátní kliniky a nemocnice. A jmenovitě je určen pro všechny lékaře, zdravotní sestry i členy odborného personálu, kteří se potřebují zdokonalit v efektivní komunikaci s pacienty.

Uvědomujeme si, jak je dnes stále důležitější získat důvěru pacienta, nejlépe hned při jeho první návštěvě. Získaná důvěra se poté nepochybně zúročí v účinné léčbě, daleko větší spokojenosti pacienta, zároveň vede k úspoře času a energie lékaře a tím pádem i k efektivitě poskytované péče.

 

Hlavní témata jsou:

  • základní atributy vztahu mezi lékařským personálem a pacientem
  • první dojem a jeho role při budování důvěry pacienta k lékaři
  • forma a obsah odborného sdělení a vliv na spokojenost pacienta
  • srozumitelnost jako hlavní předpoklad důvěry a úspěchu komunikace i léčby
  • tři základní komunikační potřeby pacientů
  • volba a řazení argumentů v diskusi s pacientem

 

Přednášejícím je specialista komunikačních dovedností Petr Studenovský, špičkový expert ve svém oboru. 

Místo a termín konání si zdravotnická zařízení volí sami. Při organizaci tohoto semináře upřednostňujeme jejich vlastní prostory, případně zprostředkujeme za úhradu nejbližší konferenční prostory.

Přihláška

Přihláška ke stažení zde

Cena a podmínky semináře

Cenu za komunikační seminář Vám rádi sdělíme na dotázání. Prosím, zavolejte nám na +420 605 119 972 anebo pište na katerina.hanakova@ciod.cz

Máte další dotazy k našim komunikačním seminářům? Napište nám na info@ciod.cz